Üdvözöllek a blogomon!

2015. január 23. 08:00 - Pere Viki

Ha rám találtál, annak nagy valószínűséggel az lehet az oka, hogy foglalkoztat a fogszabályzás gondolata, esetleg már van is fogszabályzód és szívesen olvasod sorstársaid történeteit. Az sem kizárt, hogy egy aggódó szülő vagy, aki gyermeke számára szeretné megtalálni a legjobb megoldást a témában.

Amennyiben a fentiek valamelyike illik rád, jó helyen jársz, ugyanis terveim szerint a fogszabályozó kezelésem folyamatát részletesen szeretném bemutatni ezen a szent helyen. Továbbá, rendszeresen szeretnék fogszabályozással kapcsolatba hozható termékeket tesztelni, ha időm engedi az írásokat videóval kiegészítve.

Magamról az elején a következő dolgokat szeretném elmesélni. 1980-as születésű vagyok (azaz per pillanat 34 éves)... nem éppen az ideális kor a fogsazbályzásra, de ami késik, nem múlik :-) Gyermekkori félbemaradt kezelésem után kb. 20 évvel mégis úgy gondolom, hogy szeretném, ha mind a csálé fogaim, mind a rossz harapásom renben lennének. 

Precíz, mondhatni maximalista ember vagyok, ezért rengeteget olvastam már a témában, illetve van némi blogolási tapasztalatom, ezért úgy gondoltam, hogy azt a sok-sok információt megosztom a világgal az én szemszögemből, szépen összeszedve egy helyre.

Mindezt kedvtelésből teszem, a tesztek nem fizetettek, minden saját beszerzés. Ahol tehetem saját fotókat használok, illetve törekszem arra, hogy számos gyakorlati dolgot tudjak bemutatni nektek, amelyben szerintem hiányt szenvedünk anyanyelvünkön, hiszen a neten található anyagok nagy része vagy egyetemi, vagy fogászati rendelő tulajdona. Azonban páciens oldalról alig lelhető fel első kézből származó információ.

A következő csatornákat lesz érdemes nyomon követni az új posztokért:

Várom szeretettel a kérdéseket, illetve nekem is jól jön a bíztatás, hiszen én is egyelőre még csak az elején járok ennek a hosszú útnak. 

Köszönöm a figyelmet!

Üdv:

Viki

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogszabalyozas30.blog.hu/api/trackback/id/tr327099267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása